2009. november 22., vasárnap

Álomtündér és csokismuffin

Szombaton készítettem egy képet a gyerekszoba falára, semmi extra, hobbiboltban kapható egységcsomag, színes kartonpapírból. Igen ám, de sajnos, akárhogy is próbáltam, az egy darab képet csak az egyik ágy fölé tudtam feltenni. Persze, hogy jött az - Anyaaaa, az én ágyam fölött miért niiiincs??? - és jött a meggondolatlan válasz - Majd teszünk oda is, ha szeretnéd. Hát persze, hogy szeretné. De nem ám akármit, álomtündért. Hát anya egész éjjel álomtündért készít. Ruhát díszít arany tollal, fehér papírt színez testszínűre, mert az nincs, szárnyat készít gyűrtpapírból. A keze alatt látható izék az álomport hivatottak megtestesíteni... több-kevesebb sikerrel.
Ilyen lett. De a lényeg, hogy a megrendelő elégedett. Persze az reggel nem érdekli a negyérdeműt, hogy 2-kor fejeztem be.

Aztán vasárnap délután jött a szokásos "Van csokis süti?" kérdés. Hát... nincs. Csináljunk!
Ilyenkor jön jól a 3 perc alatt bekeverhető muffin alaprecept. Utána már csak be kell nézni a konyhaszekrénybe, mi jóval lehet feldobni egy kicsit. Jelen esetben készült egy extra csokis (kakaóporos, csokidarabkás és csokireszelékkel szórt) és egy almás-diós változat. Már meg is ettük. Finom volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése