2009. november 12., csütörtök

Babaház mizéria

Beteg vagyok. Súlyos, gyógyíthatatlan babaház függő. Ráérős időmben babaházakat nézegetek, tervezgetek, készítgetek - azt nem olyan nagy intenzitással, mint az első kettőt - és továbbgondolok. Szerencsésnek érzem magamat, hogy két lányom van, akik támogatnak eme ... hobbiban? Őrületben? Szóval a babaház-mizériámban.

Vannak kedvenceim. Elsőként talán ez a panzió, imádnivaló antik bútorokkal, szobalánnyal, meg világító lámpákkal.
















Itt ez az ódon darab, amiből ugyan nem túl sok látszik, de ennyiből már pont tudom, hogy sikítozni kezdenék, ha egy ilyen kerülne a tulajdonomba, lehet, azután ezzel is aludnék éjszakánként.




















Aztán itt ez a mackóház. Itt aztán minden van. Ruhaszárító, edzőterem, cukortartó a konyhaszekrényen, öntözőkanna, varrógép... de honnan lehet ilyen pici macikat szerezni???
















És végezetül itt ez a kinyitható ajtós szépség, ami nekem azért a kedvencem, mert egészen megvalósíthatónak tűnik házilag. Már úgy értem maga a ház, a keret. Szerintem remekül mutatna a hálószobánk falán.




















Van saját babaház projektem, elég kezdetleges fázisban. Vannak bútorok, de se lefestve, se bavonva se..., se..., egyszóval van még tennivaló azokkal is, de a házat magát még el sem kezdtem. Jó lenne, ha elkészülne karácsonyig, becsomagolhatnám, és odaadnám magamnak :D

3 megjegyzés:

  1. Aztán nem engednéd hozzányúlni a lányokat, mi? :D

    VálaszTörlés
  2. Nezd meg ezt:
    http://www.dollshouse.com/dhe/dolls-houses.aspx

    VálaszTörlés
  3. Kutatva a neten találtam rá az oldaladra.
    Szia!
    Kifejezetten babaház témában keresgéltem. Tudom, hogy ez egy régi bejegyzés a részedről, de ez az "őrület" nem múlik el olyan könnyen. Elkezdtünk alakítgatni egy kis klubot babaház ügyben. Már hárman vagyunk, viszonylag friss blogokkal. Ha van kedved, nézz be hozzánk: http://www.azenpicivilagom.blogspot.com/. A munkáid pedig egyenesen gyönyörűek!

    VálaszTörlés