2009. december 2., szerda

Adventi naptár

Készítettem egy adventi naptárat.
Adva volt a tasak alakjának ötlete, amit a gyerekszoba blog egyik képéről puskáztam. Adva voltam én, így lettek a csomagok pirosak és virágosak! És adva volt egy három és egy 5 éves, akik miatt nem elérhető magasságba szerettem volna mindezt. Erre legalkalmasabbnak a plafont találtam, esetleg a padlást, de az nem kelt akkora feltűnést, izgalmat, szemcsillogást, 20 fogas vigyort.
Így hát kifeszítettem a két karnis közé néhány kötelet, aztán rátettem a csomagokat, aztán megfeszítettem a kötelet, aztán megint rátettem még több csomagot, aztán szentségeltem, de inkább megfeszítettem még jobban, és most már egész jól áll a helyén.
Háááát, képen nem mutat olyan jól. :( na de sebaj. célközönség azért értékeli!

1 megjegyzés:

  1. én még csúszásban vagyok... Mi van a naptárakban? édesség? vagy valami?

    VálaszTörlés