2009. december 30., szerda

Kenyérsütés és babaház

Olvasgattam, nézelődtem és kedvet kaptam.
Az újévi játék ürügyén keveredtem Hopuka oldalára, és ott találtam EZT a remek receptet is.
"75 dkg liszt, 1 evk/cs szár. élesztő, 2,5 tk só, 500 ml meleg víz, 100 ml tej, 1 ek méz.

Szárazakat, majd folyékonyakat összedolgozzuk, 1,5 óra pihi.
Tésztát áthajtogatni, fél óra pihi megint. 250 fokon lábast melegíteni. Majd hajtással lefele zutty a lábasba, és 20 perc fedővel, 25 perc fedő nélküli sütés."

De bevallom, képtelen vagyok recept szerint sütni. Ezért az utolsó pillanatban belezuttyantottam egy konzervparadicsomot, valamint némi fokhagyma granulátumot és bazsalikomot.
Nem mondom, hogy a legszebb... de ugye nem nézni akartuk.
És hát ízre meg kifejezetten finom lett. És megsülve már nem is csúnya! Sőt, kifejezetten pofás.

Ééééééééés!!!!! Megérkezett a babaház, amit a Gyerekszoba által hirdetett játékon nyertünk:
Véletlenül pont bele illő bútorunk is akadt :) Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése