2010. február 15., hétfő

7

Szóval kaptam blogdíjat Kikocskától! Köszönöm. Azóta is a hét dolgon töröm a fejemet...
De akkor először kiosztom az én hetemet. Az könnyebb.

Én is Bagzer Macskarom ékszereinek adnám az egyiket. Akkor is, ha nem kommentálja :)

A másodikat Eszternek, a Minden napra egy játék blogért, ahol én is sok ötletet találtam már.

A Csiribiri blog is a kedvenceim közé tartozik, és szintén nagyon kreatív.

Aztán itt van még Kiseri varrós blogja.

Rozandi, aki szintén zenész... vagyis tanítónéni.

Az új mániám kiindulópontja, Virág Lapbookos blogja.

És ha már tőle kölcsönöztem a blogom megjelenését, Csigamama is kapjon egyet szép sablonjaiért.


És akkor a hét dolog rólam.
Azon gondolkoztam, olyanokat írjak, amik kapcsolódnak a blogomhoz, vagy inkább olyasmi apróságot, amit más kapcsán nem mondanék el... de inkább csak azt írom, ami eszembe jut.

1. Ha mindenből elegem van, világgá szeretnék menni. Lehetőleg egy olyan helyre, ahol áll egy kis verandás faház, dzsungelszerű növényzettel. Tudjátok, régi angol filmekben lehet ilyeneket látni, általában valaki hintaszéken üldögél és kötöget. Ez pl. fehér korláttal és muskátlikkal meg leanderekkel :D

2. Szeretem a lila színt. Tavaly is szerettem, de akkor még nem volt semmi extra. Idén azt mondják, divatosan öltözöm. Jövőre meg ódivatú leszek benne.

3. Csak hason fekve tudok elaludni. Ez nagyon megnehezítette a pihenést, mikor a hasamban mások aludtak éppen.

4. Ha valami nagy bajom van, vagy valami nagyon fáj, nem tudok beszélni. Egyszerűen csak nem jön ki hang a torkomon. Pedig tudom én, mit szeretnék épp mondani. Az orvosom szerint altatásban szülök...

5. Valami megmagyarázhatatlan vonzalmat érzek régi, kovácsoltvas kalitkák iránt, de a madarakat nem szeretem benne. Azok szebbek kint. Szerintem a férjem nem lenne boldog, ha tök drágán vennék egy cuccot, aminek nemelég, hogy semmi értelme, de még sok helyet is foglal. Ilyenek ezek a férjek.

6. Hatodikos koromig nem tudtam helyesen írni. Vagyis, azt hiszem, nem annyira izgatott a dolog. Egyik nagybátyám többször is megjegyezte: végül is nem baj, legfeljebb nem lesz belőle magyartanár. Aztán hetedikben rájöttem, hogy ha akarok, tudok. És magyartanár lettem. :)

7. Azt hiszem, elmegyek a világ végére, hasra fekszem a verandámon, és anélkül, hogy egy szót is szólnék, készítek egy lila kalitkát.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen. Igyekszem minél előbb teljesíteni a feltételeket!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    És élmény volt olvasni a "hetedet". Nagyon kedves dolgokat írtál!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, kedves vagy! Itt megtalálod a 7 dolgot rólam: http://mindennapraegyjatek.blogspot.com/2010/01/7-dolog-magamrol.html

    VálaszTörlés
  4. A 7 dolog rólam, igaz kicsit megkésve:
    http://rozandi.blogspot.com/2010/02/kreativ-dijam.html

    VálaszTörlés