2010. február 10., szerda

Blogdíj és mindenféle

Hát, köszönöm Kikocs!!!
Igyekszem holnapra (mára) összegyűjteni 7 dolgot meg 7 blogot.

Elég mostoha vagyok mostanában ehhez a szegény bloghoz, de ha már díjat kapok érte, gyorsan megpróbálom kiérdemelni, és legalább képeket mutatni arról, hogy azért néha csinálunk ám valamit!!!
Pl ezt a dekorgumiból és gumiflitterekből készült hűtőmágnest, kaptak a nagymamák és nagynénik is, nagyon örültek neki!

A hátuljára öntapadós mágnescsíkot tettünk.
Havazó gömböt, amiről nem lehet normális képet csinálni havazás közben. Az auchanban lehet kapni ilyen készletet. Igazából a gömb készen van, csak a hátteret kell a gyerekeknek kiszínezniük, meg a dekorgumi figurákat felragasztani. Két ilyen készlet van egy csomagban, mi nagyon jól szórakoztunk vele!
Gipszből készült cirkuszi elefánt. Én öntöttem a figurát, de teljes egészében Boróka festette.
Viaszfestést. Ezt a technikát biztosan mindenki ismeri, és 5 évesekkel már simán megvalósítható. Fehér gyertyával vagy zsírkrétával kell előrajzolni, azután sötétszínű festékkel lefesteni. Én az iskolában pl azt szoktam mondani, hogy titkosírás, így még izgalmasabb.

Hát, mára ennyi. Legközelebb jövök egy farsangi álarcos poszttal, mert szupereket csináltunk abból is!!!!

És mégegyszer köszi a díjat :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése