2010. február 22., hétfő

Szörnyeteg Lajosné, avagy foglalkozzon mindenki azzal, amihez ért...

Lehet röhögni... no comment.
Az egész azzal kezdődött, hogy Törpillát kellett varrnom.
És ha már előszedtem a varrógépet, csináltunk még ezt-azt.
Többek között Szörnyeteg Lajosnét, de róla ne essen több szó...

Aztán varrtam ilyeneket:
Aminek a különlegessége, hogy az anyagokat is én festettem hozzá. Hogy mi lesz belőlük? Jó kérdés. Talán táska, vagy falvédő... majd meglátom.
Meg egy díszpárnát Borókának, de szép anyagból szép párnahuzatot varrni igazán nem nagy kunszt.
És elkezdtem egy táskát, olyan fajtát, amivel meg lehet jelenni színházban is, és nem akkora, mint egy bőrönd...

3 megjegyzés:

  1. :D nekem is lapul egy hasonló a diákkori cuccaim között, az fiú. Biztos ő a Lajos...
    a többiért irigyellek még mindig :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, összeadhatjuk őket.
    Állítólag halottmenyasszony stílusa van.
    (http://m.blog.hu/mo/molnaremese/image/K%C3%A9pek/a%20halott%20menyasszony.jpg)
    Nem tudom, milyen hasonlóság alapján, tán az alkata...

    VálaszTörlés
  3. :) az alkata mindenképpen Mindenesetre lenyűgöző még mindig :D

    VálaszTörlés