2010. február 28., vasárnap

Gyerekszoba dekoráció

Már korábban mutattam a gyerekszoba falára készített kastélyunkat.
Most kicsit kiegészítettük. Van már szivárványszínű ménes, hintó, napocska, és pillangók, ami minden bizonnyal azt jelzi, hogy ITT A TAVASZ!!! Bizony, csicseregtek a madarak, és szépen sütött a nap, voltunk is egyet sétálni az erdőben, bizony ám! Boró látott egy mókust, aki szarvasháton lovagolt, Zselyke pedig a Micimackót, valamint egy rózsaszín állatot, de ezek mind elfutottak, mire mi odanéztünk, biztos olyan fajták voltak, akiket csak a gyerekek láthatnak. Én pedig azt láttam, hogy már mindenhol zöld a talaj a fák alatt, de ezt meg én mutogattam hiába, a gyerekeket hidegen hagyta.
No de kicsit elkanyarodtam, azt hiszem.
Szóval a kastélyunk:
A hintó:
Ménes:
Tavaszhozó pillangók: (Ilyet tutira fogunk csinálni a suliban is, a faliújságra!!!)
A napocska. És minden csupa-csupa glitterglue.
Egyébként őrült jó ez a szivárványos papír, a legegyszerűbb formákat is úgy feldobja. Kár, hogy ilyen drága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése