2010. március 4., csütörtök

Papírtányér nyúl

Készülünk a Húsvétra. Na jó, mondjuk főleg én. De azért a többiek sem bánják nagyon.
Ezt a nyuszit papírtányérból csináltuk. Merített papírral van bevonva, méghozzá fecnikre tépkedett merített papírral. (Szerintem a krepp is jó.)
A tányért nagyjából felezni kell, és meg lehet rajzolni a kötény mintáját, hogy az kimaradjon, én utólag ragasztottam rá.
A zsenília nagyon nehezen ragad, ragasztópisztollyal biztos jobb, én sima folyékony ragasztót használtam, és elég sokáig kellett nyomkodni, míg már nem pottyant le.
A tojások szivárványos fotokartonból vannak, de annyira kicsik, hogy ez nem is látszik, teljesen jó a sima színes papír is, sőt, a fehér is, legalább a gyerekek színezhetik ki.

Díszítés, kiegészítők ízlés szerint :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése