2010. április 10., szombat

Díj

Ezt a díjat kaptam Ritától, nagyon örülök neki :)
Köszönöm!!!

A szabályok:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

Jelöltjeim: Kikocs, Eszter, Kinga, Rozandi, Bagzer, Lili
(ugye mindenki észrevette a szivárványt???)

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Márti
Becenév: Orbis
Lakhely: Budapest, XVIII. kerület
Születési hely: Budapest
Magasság: 165cm
Névnap: július 29.
Foglalkozás: tanítónő
Testvérek: két féltesóm van, egy öcsém és egy húgom
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: német hellyel-közzel
Gyűjtemény: babaház bútor
Kedvencek: ööö kedvenc mi?
Cipőméret: 37
Iskola: Tanítóképző főiskola, ELTE tehetségfejlesztő továbbképzés
Zsebpénz: a fizetésem kb beillik annak :)
Álom: valami nyugis helyen egy erdőszéli kis faház levendulás verandával.
Háziállatok: két törpehörcsög

Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba: megtörtént

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm, bár nem tudom mivel érdemeltem ki. Hamarosan eleget teszek a szabályoknak!

    VálaszTörlés
  2. hát, én már kommenteltem ide, de nincs itt. Mindenesetre akkor újra köszönöm, és most már végre azzal az örömhírrel, hogy sikerült is eleget tennem a szabályoknak.
    És még azt is akartam írni, hogy már régen akartam írni, hogy észrevettem a tuti új avatarodat, és nagyon jó!!! Remélem azért hamarosan visszatér a békésen ringatózó :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, ezt én is remélem. Már csak hetek kérdése. Maximum hónapok...:D

    VálaszTörlés