2010. április 25., vasárnap

Én is beszálltam

Jelentem, kész a dolgozatom!!!
Ennek örömére elkészítettem Rita játékára az első blokkjaimat, és egyben életem első blokkjait!!!
Hátra van még egy ötödik is, egyelőre annyi időm volt, de hamarosan azt is pótolom!!!





Egy kicsit csálék lettek, és az utolsó, zöld-sárgát egyszer el is rontotta...
Közben az is kiderült, hogy elég rosszul vagyok anyagokkal és eszközökkel ellátva, pótolnom kell a hiányosságokat, ki is néztem ezt:
Tartalma:
1 db IC-C 45X30-as vágóalátét,
1 db 45 mm-es körvágó textilkés,
1 db MQR 15X15-ös vonalzó!
Érdemes ezt szerintetek megvenni??? 7000 Ft körül van.

3 megjegyzés:

  1. Abszolút! Nekem is ilyen van. Először azt hittem sose fogom használni...De hihetetlen csudajó dolog!!!

    Ügyes vagy!!! Klasszak a blokkok! Kettővel lemaradtam...majd holnap...:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megerősítést!!!
    És megkérdezhetem, hogy te hol vetted??? Én csak webes boltokban találtam meg, nem tudom, hol érdemes keresni.
    Burda boltra gondoltam...

    VálaszTörlés
  3. Egy székesfehérvári varrógép centrumban, de a weben postaköltséggel együtt is szerintem jó ára van. Ekörül lesz boltban is, vedd meg nyugodtan!

    VálaszTörlés