2010. május 7., péntek

Beszerző körút

Vadászni voltam. Elmentem, megláttam, meglőttem, hazavittem. Meg még nem sütöttem, még mindig haldoklik a gépem, a férjem azt mondta, holnap, ha lesz rá idő, elvisszük szerelőhöz... na, pont ettől féltem... hogy nekünk mikor lesz időnk??? (A varrógépre...)

Ezeket az új, Ritafoltos Ritától elkapott kórságom orvoslására vettem, szerintem elég jók, több félét szerettem volna, de narancssárgát pl alig találok. De nem csak itt, amúgy is. Hol vannak szép narancssárga anyagok??? HELP!
Ezekből pedig a csajoknak szeretnék nyárra varrni. Szoknyát, tunikát, ruhácskát.
Igen, majd ha lesz gépem.

És még függönyt is vettem a gyerekszobába, és igen, azt is fel kellene szegni.
Kell, hogy legyen rá holnap időnk!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek az anyagok (a felső kép jobb felső zöldje nekem is van:)), már alig várom, hogy bevethessem én is valamelyik Ritafoltos blokkba. :) Nagyon sajnálom a varrógépedet, remélem meg tudják szerelni majd és jobb lesz mint valaha!
    Addig is jó tanulást kívánok Neked, és majd egy jó nagy kalappal! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem!!! Szereljék meg jól és gyorsan :)
    És köszi, meglesz, és remélem jó is lesz az a tanulás :)

    VálaszTörlés