2010. május 3., hétfő

Párnák és galacsinok

Párnát varrok Zselykének. Borónak varrtam egy lovasat még régebben, most rajta a sor. Rita szakkörében éppen egy neki való mintát varrnak a lányok, így hát belevágtam (varrógép nélkül... egyelőre csak kiszabtam a darabokat). Kicsit elakadtam, még nem tudom, milyen színnel folytassam, de már kezd körvonalazódni (hogy varrok 4 egyformát, különböző összekötőkkel hi-hi).
Nos, ahogy tervezgettem a párnát, megkérdezte Boró, mit csinálok. Ő is szeretne párnát tervezni. Ez lett az eredmény. Nekem nagyon tetszik... de, mint már mondtam, elfogult vagyok :)
Aztán azt mondta, csináljunk még galacsinosat. Csináltunk.
Ha nem lenne egyértelmű, ez egy háromszínű tulipán!
Zselyke mindeközben csal vigyorog, és élvezi, hogy 3 éves lehet. Igaza is van... én se tennék máshogy, ha újra 3 éves lehetnék!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése