2010. május 15., szombat

Pillangó, párna, körkés

Már nem tudom, hol láttam ezt az ötletet... Pillangót készítettünk papírtányérból, papírgurigából és zseníliából. A papírtányért teleragasztgattuk fecnikre tépkedett-vagdosott krepp papírral, félbe vágtuk, a kerek oldalánál összeragasztottuk és rátűztük a szintén színes kreppel bevont gurigára. Pödörtünk neki zseníliából csápokat, és kész is.
Csak jó képet nem tudtam róla csinálni, béna vagyok.
Így készült: telefonnal fényképeztem, azért ilyen vacak. Ééééééés, elment a férjem a varrógépért, remélem már jó, mert már nagyon várják az anyagok, hogy párna lehessen belőlük, én nem kevésbé.
Már csak azt kell megtanulnom, hogy a körkés IGEN ÉLES JÓSZÁG.

Remélem hamarosan a kész párnát mutogathatom!!!

2 megjegyzés:

  1. Bizony, a körkés nagyon éles, ráadásul a gyerekek elől is elkell dugni.
    Mikor megvettem egy óvatlan pillanatban a drágáim kipróbálták. Újságpapíron!
    És mint az ollót ezt sem lett volna szabad textilen kívül másra használni! Így az első pengét hamarosan ki is kellett cserélnem. :(
    Nagyon szép az a zöld anyag,kíváncsian várom a párnát!

    VálaszTörlés
  2. Hát én már másodszor nyiszálom el az ujjamat vele, kb ennyiszer is használtam... tök béna vagyok. A gyerekek elől elzárás megvan! És remélem nem okosabbak mint hiszem :)
    A párna remélem hamarosan megtekinthető itt és Rita szakkörében egyaránt.

    VálaszTörlés