2010. május 17., hétfő

Régebben

Én régebben már próbálkoztam applikálással, több-kevesebb sikerrel. A felső díszpárnának készült, de azóta sem fejeztem be. Egy-egy részlete olyan béna lett, hogy azóta is a fiókot díszíti, így kicsiben tán nem látszik, de a fiúcska keze pl kifejezetten rossz helyen van. Na meg a keret, az kicsiben is csálé. Azért lehet, ha már varrogatok úgyis, egyszer befejezem.
Az alsót pedig egy kedves barátnőmnek varrtam születésnapjára, majd egy éve. Ez egy finn faház, tóparton. Ez már egy fokkal jobb, de a háztető... nem is hallottam még a vliesofixről, mikor ezek készültek.

2 megjegyzés:

  1. Ház-rajongó vagyok, nekem nagyon tetszik a finn faházad! A másikat meg tessék befejezni, üde színfolt a gyerekszobába!

    VálaszTörlés
  2. Rendben :)
    Szerencsére a célközönségnek is tetszett.
    Majd ha időm engedi és befejezem a párnát, megmutatom nektek.

    VálaszTörlés