2010. június 27., vasárnap

Hama gyöngy és tűzés - bénázás


Hazajött a gépem a kórházból tegnap este, és gyorsan nekiálltam kipróbálni a stoppoló talpamat a MŰKÖDŐ géppel. Korábban is megkíséreltem, de cserben hagyott a piszok. Most végre engedelmeskedik.
Nem volt semmilyen koncepcióm, csak nekiálltam és próbáltam mozgatni az anyagot, ahogy sikerült. Kicsit kusza. Az öltéseken itt-ott látszik, hogy a beállítások nem tökéletesek, de szerintem menni fog :)


Borón meg ismét a hamagyöngy-mánia lett úrrá, ezek születtek. A házikónál segítettem, a ló önálló munka, igaz, ott a forma adott volt. Az esős időnek is van előnye...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes Boró, gratulálok! No meg persze Neked is ehhez a tűzéshez! (Egyszer én is próbáltam, csak akkor még nem tudtam, hogy van hozzá talp...a végeredményen meg is látszott...:-))

    VálaszTörlés
  2. Én is próbáltam sima talppal tűzni, vicces volt :)
    Köszi, tényleg ügyes Boró :D

    VálaszTörlés
  3. szerintem tök jó ez a tűzés!!! tök rég tervezem én is. ezek szerint speckó talp kell hozzá? nem elég ha az anyagtovábbítót kiiktatom valahogy?

    VálaszTörlés
  4. Én próbáltam úgy is de nagyon kellett birkózni az anyaggal. Viszont kb. 800 Ft hozzá egy talp :) szerintem megéri!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó a tüzésed!! Ezt próbálgatom én is de nincs talpam, nekem is nagyon vicces lett!
    Hol szerezhetek be ilyen talpat? Minden varrógép márkához külön talp való? Vagy kompatibilisek?
    Köszi!

    VálaszTörlés