2010. június 16., szerda

Végre log cabin!

Úgy szerettem volna kezdeni, hogy ma megtanultam a log cabin nevű blokkot varrni. Aztán finomodott a dolog: ma belekóstoltam a log cabin nevű blokk varrásába... és ha gyakorolom, előbb-utóbb meg is fogom tanulni.
Nem vagyok egészen elégedett az anyagválasztással... Ez a sárga jó ötletnek tűnt a téglás mintája miatt de nem tetszik annyira. A középső kék nem eléggé átmeneti szín, de sajnos nem volt más. És a zöld is elüthetne jobban. Összhatását tekintve valahogy mégis tetszik, de azért nem bánom, hogy csak egyet varrtam belőle, nem pedig egyből négyet.
Sebaj, kedden kitör a nyári szünet, és akkor majd varrok más színekből még szebbet!

2 megjegyzés:

  1. Akkor most a tökéletes önkritikádért dicsérlek meg...:)
    Igen...így tanulunk...Még megvan életem első log cabinja, majd megmutatom. A mai napig megforgatom, amikor a kezembe kerül, hogy "mi is a hibája?" :)

    VálaszTörlés
  2. És meg se tudom csinálni újra, mert megint rossz a gépem :( visszavittük a szerelőhöz, míg garanciális a javítás, szombatra lesz készen. Szegényke... remélem most végre meggyógyul!
    Kíváncsian várom a képet :)

    VálaszTörlés