2010. július 15., csütörtök

Mindenféle

Mutatok mindenfélét.

Varrtam a manólányoknak könnyű kis göncöt rohangáláshoz, vásárláshoz, ügyintézéshez, egy kis nyárias mintás tunikát farmernadrággal. A nadrág derekát némileg elszabtam, kicsit csípőgatya lett, majd megpróbálok javítani rajta.

Aztán tegnap elhozta hozzánk Rita a táskákat hozzávalókkal, amit Zselyke bölcsis ballagására kapnak a gondozónénik a csoporttól, biztosan nagyon fognak örülni a szép egyedi ajándékoknak, névre szóló üzenet is van a belsejében. Boróék nagyon örültek Sophiának, bár a vége felé volt egy kis összezörrenésük, a lányok elmesélése alapján abból fakadt, hogy nem teljesen értették egymást, de komoly gond nem volt, és előtte nagyon jól eljátszottak, a hangjukat is alig hallottuk, mi addig beszélgettünk, kávézgattunk, "élveztük" az ingyen szaunát a nappalinkban :D
A képet az ő honlapjáról emeltem le, remélem nem baj!!!

Aztán ma tettem egy lépést annak érdekében, hogy a blokkvarrós lemaradásomat behozzam. Annyira következetesen csálé mind, hogy lassan az is hihető, ha azt mondom: direkt csáléra akartam az összeset! Még hátra van három, azt is előkészítettem, remélem holnap meg tudom csinálni, mert aztán hétvégén házon kívül leszünk, és még jobban lemaradok!

És ma a monszun időjárásra való tekintettel jégkrémet gyártottunk. Máskor is csináltunk már ilyet, nagyon szeretik a lányok és egészséges is, ebben épp egy fél kiló túró, két pohár natúr joghurt, 4 szép érett sárgabarack és némi méz van összeturmixolva, de szoktunk bele gyümölcsjoghurtot vagy lekvárt is tenni, sokféle módon lehet kombinálni, nagy kedvenc pl. a banános. Így néz ki használat közben:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a babák eddigi ruhái, ez a farmeros-blúzos szerelés különösen jól áll neki!:-)
    A jégkrémet ki fogjuk próbálni, nagyon jól hangzik, nyam-nyam!:-)

    VálaszTörlés