2010. augusztus 16., hétfő

Hogyan legyünk jó háziasszonyok?

Kézikönyv kezdőknek, de szerintem haladó háziasszonyok is okulhatnak belőle. A könyv 55-ben íródott.
Én csak annyit fűznék hozzá:
Én egy csomó mindennel egyetértek. Pl ott van az a rész, hogy 15 perccel korábban üljünk le pihenni. Én nagyon előrelátó vagyok, van, hogy már órákkal hamarabb lepihenek :D
A gyerekeket reggel óta próbálom rávenni, hogy csendesedjenek el, természetesen csakis azért, hogy este a férjemnek jó legyen.
Előző este ki szoktam találni, mi legyen a vacsora. Meg is szoktam neki üzenni, hogy útközben szerezze be.
A háztartási gépeket be se kapcsolom, tényleg nagyon zavaróan hangosak!
És igen, tudom, hol a helyem. A kérdés, feltétlenül tudnia kell-e ezt a férjnek is? :D

3 megjegyzés:

  1. Én is mélyen egyetértek...
    ...VELED!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Gyere át hozzám. Szeretnék adni valamit! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Orbis!
    Most találtam a blogodra, nagyon jó, nagyon szép, és már annyit röhögtem...:-)
    Valószínűleg rokonlelkek vagyunk :-D

    VálaszTörlés