2010. szeptember 9., csütörtök

Játékra fel!

Szóval akkor én most kihirdetem a játékot!
Nem, a képen látható eszközök nem a nyeremények :) itt bizony meg kell dolgozni azért, hogy valaki nyerjen!


A következőt találtam ki:
Itt már megmutattam azokat a remek lapokat, amiket ajándékba kaptam messziföldről. Láttam, hogy egyeseket fel is csigáztam vele. Így megosztom veletek, de úgy, hogy kapcsolok hozzá egy kis munkát és egy kis játékot.
Ez egy amolyan handmade addtovább játék :)
Minden hónapban mutatok belőle egy képet, és akinek kedve van megvarrni, az hagy egy megjegyzést. Én elküldöm neki a leírást mailben, ő megvarrja (esetlegesen saját elképzeléseire formálva, semmi nem kötelező - persze nem lehet kispárnát varrni rongybaba helyett :D) majd kisorsoljuk, ki kinek küldi tovább. Minden hónapban új sorsolás lesz, szóval nem mindig ugyanattól kapsz és ugyanannak küldesz.
És nem is kell az összes projektben részt venni.
Így egy kicsit dolgozunk is, és ajándékot is kapunk.
Csak arra kérlek titeket, jelezzétek egy megjegyzésben, ha érdekel a játék. Megvárom, hány jelentkező lesz, és 15.-én körbeküldöm a leírásokat.
Az első egy kis bemelegítő feladat, "varróscucc tartó szütyő" ollótartóval.




Na, kinek van kedve játszani???

13 megjegyzés:

  1. Volna-volna, de Ritánál is szégyenben maradtam...és a munkáim mennyiségét, no meg az egyéb teendőimet nézve...Hűűű, bele sem gondolok! De leselkedni fogok.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is lenne kedvem...de félek, hogy már így is túlterveztem magam..:-((

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, lehet, hogy kicsit sok mostanában az ilyen jellegű blogos játék.
    Még azért várok, hátha valaki jelentkezik... :) szerdáig van idő! Én már elkezdtem, csak nem kell magamnak elküldenem :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én még kezdő vagyok de szívesen játszanám veled ha lehet:O)

    VálaszTörlés
  5. Naná, hogy lehet!!! :) hurrá, te vagy az első játékos!

    VálaszTörlés
  6. Jajj de jó ennek örülök!
    címem:
    foltosvirag@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Én is játszanék, csak rosszkor jött! :((( De láttad Andit! :))

    VálaszTörlés
  8. Akkor lehet, hogy jobb lenne elnapolni a dolgot?
    Mondjuk januárra, amikor lemegy az ünnepek körüli ereszdelahajam? :)
    Mit gondoltok?

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szívesen játszanék!!!! Csak már most el vagyok havazva!! És még nincs is tél!! :))

    VálaszTörlés
  10. Szerintem, ahogyan irtad is...lehet januárban jobb lenne...szerintem. Addigra lemegy a hajcihó...ami amúgy még isten igazából el sem kezdődött...csak fog, de hamarosan.:-)))

    VálaszTörlés
  11. Akkor hát, közkívánatra elnapolom a játékot. Kevésbé zsúfolt időkre :)
    Foltosvirág, azért ha akarod, neked elküldöm a leírást, ha már beleélted magad... és bocsi!

    VálaszTörlés
  12. Semmi gondot nem csinálunk belőle!:O)napolunk hogy többen lehessünk:O))

    VálaszTörlés