2010. szeptember 17., péntek

Levélmanók

Hobbiboltban jártam ma reggel, és vettem egy-két dolgot - mert megérdemlem :)
Többek közt egy "Fensterbilder" magazint, amiből rövid családi kupaktanács után a következő levélmanókat választottam ki önkényesen és autokratikusan. (Négyen hatfélét választottunk, de a többi is sorra fog kerülni, nagyon hamarosan!)
Vettem még mást is, de az még igényel némi ügyködést, kész állapotban mutatom őket!
És akkor íme az ősz-fal legújabb szereplői, akiket immáron rutinosan fóliázás előtt fényképeztem, visszatükröződés elkerülése végett...




Ő az új zsákmány:

Az újság persze német nyelvű, amit én valamennyire értek, de messze nem jutnék a tudásommal, így megkérdeztem translate barátomat, mit is gondol a füzetkében közölt történetről. Hát, sokkal okosabb nem lettem tőle, viszont legalább vicces:

"Mágikus gomba házak dacol a tetőfelületek hatalmas gomba őszi szél. Levelek Imp mutatott kupak vicces tánc az ablakon. kézműves készült szivárványos színű karton mindenki látja wichtel más."

A mágikus gomba házak egy következő aktív este célpontjai!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis dolgokat mutatsz be,ha ráérsz nézz be hozzám,szeretnék adni neked valamit:)

    VálaszTörlés
  2. Ha gondolod, a küld el a szöveget nekem, leforditom és visszakapod.:-))) Bár lehet úgy nem lesz vicce??!!!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, akkor legközelebb lehet, élni fogok a lehetőséggel!!!

    VálaszTörlés