2010. szeptember 12., vasárnap

... nagy bánata van a cinegemadárnak.

Őszi faleveleket készítettünk... itthon is és az iskolában is. Itthon az ősz-falat, a suliban a faliújságot fogja díszíteni.
Egy rajzlapra felrajzolunk valamilyen falevelet, majd a másik oldalát bevonjuk fecnikre tépkedett, őszi színekben pompázó krepp papírral. Én bevontam öntapadós fóliával, hogy tartósabb legyen (és nem azért, hogy ne lehessen róla rendes fényképet készíteni!). Majd kivágjuk. Ennyi. Aztán ezt a műveletsor megismételjük jó sokszor.
Itt tartunk, kell még egy pár darab az őszi avarhoz...

4 megjegyzés:

  1. Dejó! Szeretem az őszt :)
    És milyen jó, hogy az új avatarod ilyen energikus, és ez a káoszmentesség! Remélem marad sokáig! :)

    VálaszTörlés
  2. Megboldogult tanító néni koromban...
    Áhhh, nem is írom. Amikor süniket és ilyeneket látok nálad, azért hiányzik a kisgyerekek zaja. Még jó, hogy itthon is vannak bőven.:)))
    Szerintem Emikének holnap délutánra remek szórakozás lesz ez a faleveles.
    Kérem majd a következő ötletet! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Most, hogy elkezdődött az iskola, jönnek majd az ilyenek! Csak győzzétek csinálni :)

    Kikocs, én is remélem! :D

    (az előbb véletlen elküldtem félkészen...)

    VálaszTörlés