2010. október 31., vasárnap

Ki van a tökünk ... faragva

Amikor a minap beállított a barátnőm, majd Zselyke közölte, hogy egy nagy dög, majdnem arcunkra fagyott a mosoly, de aztán kiderült, hogy csak elhallásról van szó... ő ezidáig abban a tudatban élt (és egyébként azóta is meggyőzhetetlen), hogy ezt a nagy sárga izét úgy hívják, dög. Egy nagy dög. Merthogy kaptunk ajándékba egy ilyen nagy dögöt, és ő ennek örült meg, mikor meglátta a hóna alatt.
És én ebből a nagy dögből alkottam ma, Boróka megrendelésére egy denevéres halloween tököt. Nehéz fényképezni, mert világosban nem mutat olyan jól, sötétben meg csak az "ablaka" látszik.

Próbálkoztam mindenfélével, íme egy sötétben, vaku nélkül készült kép:

És egy félhomályban, de szintén vaku nélküli.

Ez a leeső rész. Egész használható így külön is.

Nagy dolog nálunk ez a tökfaragás, nem is tudom, miért. Ez a 2008-as tökfejünk:

2009-ben már 2 készült, mindkét lánynak saját elképzelése volt.

Idén egy kicsit egyszerűbbet csináltam, egyrészt azért, mert kevés volt az időm, másrészt ez a tök valami elképesztően vastag húsú... alig tudtam megbirkózni vele. Még szerencse, hogy idén megegyeztek a denevérben. (én kastélyt akartam pedig!!!)Nézzétek meg, milyen nagy DÖG:

2 megjegyzés:

  1. Nekünk is van már! :)) De ma megyünk még piacra egy igazán nagy darabra vadászom! :)) Aztán lesz ami lesz. :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz "dögöket" faragtál :) A suliban tökfaragó verseny lesz holnap, köszönöm az ötletet. Remélem szépen sikerül megvalósítanom. Üdv. Dóri

    VálaszTörlés