2010. november 3., szerda

Idegen tollakkal

Képzeljétek, anyukám nyerte a Textilország oldalon hirdetett sapkakészítő versenyt. Nem is csoda, ilyen szuper sapit készített Zselykének. Olyasmi, mint egy pilótasapka, csak nem kell áthúzni a gyerek fején, és szerintem még szebb is. Sapkasál. Sálsapka. Vagymi...
Textil csomag a nyeremény, szóval igazából nekem nyerte... de majd csinálok neki valamit belőle!!!

És készül már a karácsonyra is. Nem is akárhogy. Ezeket a szépeket horgolta - horgolja, még nincsenek kemészítve, de így is szépek. A csillagokon-angyalkákon-harangokon kívül készül még hóember is. Egy része minta alapján készült, más részük kútfőből.


Én meg varrok majd hozzá filcből, sütök kalácsból, fűzök gyöngyből... talán idén megvalósul, amit tavaly kitaláltam: csak sk. dísz kerül a fára. A lányok majd ragasztanak hozzá papírláncot, díszítik a kalácsokat, festenek vágnak ragasztanak :) már alig várom!!!!

3 megjegyzés:

  1. Jaj, gyönyörűket csinál!!! Ez az angyal meg fantasztikus egyenesen! :) Egyszer megtanulok majd horgolni. Is. Egyszer.
    Anyukádnak szívből gratulálok, megérdemelte! Tök jó ez a sapka!

    VálaszTörlés
  2. Ez milyen jó ötlet, és gyönyörűen sikerült!:-))) Zselykének meg kifejezetten jól áll!:-))) A karácsonyfadíszek is nagyon szépek! Hol rejtegette anyukád eddig ezt a tudományát!
    Nálunk tavaly a fiúk által készített sk díszek voltak: ételfestékkel színezett sólisztgyurmába karácsonyi formákat nyomtunk, és gyöngyökkel díszítettük!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Már akar költözni hozzád a nyereményed. Írtam emilt is. Lehet nem kaptad meg, azért írok ide is. Egyeztessünk! Textilország

    VálaszTörlés