2010. december 11., szombat

Blogsablon, animáció és némi pánik

Na téliesítettem az oldalamat. Milyen lett??? Nekem tetszik. Volt egy jobb sablon, de azt valamiért nem tudtam betenni, de ez is jó lesz. Ezzel az animációval meg most extra sokat szenvedtem, de végül sikerült.

És a pánik...
Ma délután, már éppen készülődtem, hogy felkerekedem és begyűjtöm a csemetéket az oviból, amikor levelet kaptam a főiskolából. (pedagógus szakvizsgát készülök tenni) A január közepére ütemezett államvizsgám időpontját megváltoztatták, az új időpont 2010. december 17.-e, 13 óra.
MIIIIII?????
Gondolhatjátok, hogy bele se néztem még, itt a nagy karácsonyi készülődésben?!?!
Betelefonáltam, de sajnos ez az egy időpont van, remény sincs a változtatásra. Azt, hogy aznap van a suliban a karácsony, nagggyon sajnálták.
Törtem a fejemet, mi a fenét lehessen csinálni, hogy a kecske is meg a káposzta is, ugyebár.
A következő haditervet eszeltem ki, mivel egy valami biztos, a lányok karácsonyvárását nem fogom lerombolni. Délelőttönként, munka előtt majd tanulok. Délután, mikor hazajönnek, karácsonyvárunk. Aztán, ha lefekszenek, és még van energiám és agykapacitásom hozzá, tanulok tovább. Jó terv, mi? Majd meglátjuk, mennyire működik. És, hogy mennyire hatásos... Persze naná, hogy holnap 5-ig kell dolgoznom, vasárnap pedig Bécsbe megyünk apával adventezni, szóval a hétvége nagyjából kilőve, hacsak a 4 órás buszúton nem...

Na ezek után elmentem a kölkökért, és Zselyke azzal a lendülettel, ahogy kimondta, hogy nincs jól, le is hányt. A táskámat, a kabátomat, a nadrágomat. A kabátot el is kellett este vinnem a tisztítóba, mert nem tudnék mibe menni vasárnap... remélem addigra jobban lesz, azóta végül is nem hányt, talán csak elcsapta a gyomrát. Remélem.

Szóval ebben a napban egy jó van: hogy egyszer vége. És az most van. Úgyhogy lefekszem aludni... jóéjt!

3 megjegyzés:

  1. Oooooooooo!!!!! Hat nem tudom, mit mondjak!!!!! Tunes innen, es tanulj!!!! Vagy meg egy kis betegszabi???? Fenebe, hogy nem tudtak elobbb szolni egy hettel...

    VálaszTörlés
  2. Hát, tényleg nem volt egy jó nap... Sajnálom... Zselkye jobban van már?
    Az államvizsgára készüléshez meg kitartást kívánok! (De tényleg szólhattak volna előbb is. GRRR!)
    Mindenesetre holnap még ékvezd ki az adventi vásárt Bécsben!:-)
    Ja, és nagyon jó lett a blogod! Tetszik!:-) (Nekem is kéne karácsonyosítani már!...)

    VálaszTörlés
  3. Zselyke jobban van, pánik nagyjából izgulásra szelídült, tanulás elkezdve... :)

    VálaszTörlés