2010. december 6., hétfő

Egy termékeny nap végén

Bizonyos előnyökkel is jár az, ha az embernek fül és arcüreg-gyulladása van. Na nem a lázra és a gyógyszertárban hagyott 4000 Ft-ra gondolok, hanem a szobafogsággal járó szabadidőre.
A reggeli hintó után nekikezdtem Zselyke tündéres zsebeinek is, kettő és fél elkészült. A felet megpróbálom holnap befejezni, elég nagy fába vágtam a fejszémet, ezt most nem varrom, más technikával készül és elég sziszifuszi munka, de annál mutatósabb. Addig is itt van 2 kép, ezek most tetszenek, NAGYON! Főleg a pillangós, az most a kedvencem.
Szóval már csak másfél kép van hátra, és jöhet a varrás. Még a végén készen leszek időben!!!


4 megjegyzés:

  1. Pont arra gondoltam, hogy csak mutizod a képeket, de ezeket nem kis meló lesz végig varrni! :)))
    Különben tényleg szuper mind, kíváncsian várom egybe. :))) Zselyke biztosan odáig lesz!

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó, hogy mutatsz ilyen fázisfotókat! Így együtt izguljuk végig! :) Szép pillangó, meg a gombaház is jó. Tényleg nagy kaland lesz időre befejezni, rengeteg a varrnivaró! :D Le a kalappal! Azért szépen haladsz, s jobbulást! Kár, hogy így jut csak szabadidőd. :( Amúgy én is épp beteg vagyok... Csak sajnos épp nem termékenyen, inkább pihegősen... :(

    VálaszTörlés
  3. sajnálom, neked is jobbulást!!!

    Dius, már nekiálltam, elleszek vele egy ideig :)

    VálaszTörlés
  4. Visszafelé haladtam a bejegyzésekkel, és nézem, hogy volt neked időd 1kor blogolni, nem dolgozol? Hát, akkor gyógyulj gyorsan :( (bár rád fér egy kis pihi...) Mi talán nem kaptuk el, már kijött volna szerintem.
    Viszont nagyon tetszik mind! Szinte irigylem Zselykétől :D

    VálaszTörlés