2010. december 21., kedd

Falvédő helyzetjelentés

Készen vannak a képek, legalábbis többé-kevésbé. Van, amin sokat változtattam, és van, amit csak szegni kellett.

A gombaházra csak pár kontúr került.


A lónak bearanyoztam a szarvát és a patáit, és bizony sokat változtatott rajta a kontúr is.


A hintón is lett itt-ott egy kis arany díszítés.


A lepkét csak szegtem, de az nem volt semmi. A fűszálakat egyenként, a szárny mintáit körbe-körbe... és a hernyócska még nincs körbevarrva. (az előbb vettem észre...)


A várnak is hangsúlyosabbak lettek a vonásai, főleg az ablakok és a zászló. De még mintha valami kívánkozna főlé, az égre. Talán egy fényesen sütő napocska?


A tündérkémnek még nincs pofija, viszont van színátmenetes csillogó cérnával díszített szárnya. Nem kellemes ezzel a cérnával dolgozni, de a végeredmény mutatós. Az életben sokkal fényesebb!


Na a tündérhintó... ennek története van.
A kézzel hímzés miatt annyira összehúztam az anyagot, hogy vállalhatatlanul ráncos lett az egész. Viszont annyi munkám van benne, hogy nem volt szívem kidobni. Gondoltam egyet, körbevágtam. És akkor találtam ki, mi lenne, ha a felhők felett szállna. Ezen a sötétkék anyagon szebben mutat, mint a világoskéken, így ugyan elüt a többi blokktól, de sebaj, a háttér eltereli a figyelmet a hiányosságokról - talán. Végül ezt is díszítgettem kicsit a csillogós cérnámmal, bár nem nagyon látszik...


A királylánynak sincsen még arca, és a haja is olyan fura, még futok egy kört, de már alakul. Ő is kapott egy kis aranyat helyenként.


Most jöhet (a hibák orvoslása után) a képek keretezése, hátlapozás, majd a falvédőre helyezésük. Még (már csak!) 2 estém van ezen kívül... hosszú esték lesznek, azt hiszem... remélem megéri.

1 megjegyzés:

  1. Tudom sok melo,de ha vár felett sárkány repülne? Arcoknál pedig ha két gombostűvel kijelölöd szemeket,és kihímzed,rajzolod,máris életre kelnek..:)Szerintem nagyon tuti kis falvédő lesz,jó munkát a befejezéséhez.:)

    VálaszTörlés