2010. december 6., hétfő

A hintó előállt!

Na ez nekem most tetszik. Rájöttem, hogy sokkal könnyebb élettelen dolgokat varrni. Egyrészt ha nem lesz pont olyan, mint az előrajzolt, az se baj, mert nincsenek kőbe vésve az arányok. Másrészt meg pont az "élet" az, amit el lehet rontani, pont ez a gond a hercegnő pofijával, ez az, ami hiányzik. De egy hintó, vagy egy kastély... ha az egyik tornya kicsit vastagabb, mint a rajzon... kinek tűnik fel?
De ez a hintó most jó lett szerintem. És nagyon feldobják a kerekek, amiket teljesen véletlen találtam egy mintás anyagon, még méretben is passzolnak, csak ki kellett vágni (a méteres anyagom közepéből...). A sarkában nem a kocsi látszik ám át, hanem ott belelógott egy másik virág, de pont úgy tudtam fordítani, hogy a hibája előnyévé váljon.
Remélem a varrással, mintázással még tudok rajta dobni!

2 megjegyzés: