2010. december 9., csütörtök

Karácsonyi ötletek - gyerekekkel is

Nem az én ötletem egyik sem, évek során gyűjtöttem össze őket, mindenféle blogokról és kreatív honlapokról. Köszönet értük, már nem emlékszem, mit honnan szedtem, bocs érte.
Remélem másoknak is annyira fog tetszeni, mint nekem!

Gyerekpracli-lenyomatból karácsonyfa:
Fakanálbábok decoupage vagy rajzolt arccal:
Függődísz színes papírból:
Tobozmanók:
Dekoratív karácsonyfa szalagokból:
Szarvas gombokból és egy kis bőrből:
Ajándékkísérők fekete-fehér újságokból:
Szivárványos mandala. Egyszerűbb, mint amilyennek látszik:
Egyszerű és nagyszerű dísz ágakból:
Fenyőfás üdvözlőlap:
Tündéri bölcsők dióhéjból:
Drótra fűzött gyöngy figurák:
Fakanálbáb rénszarvas:
Quillingdíszek:
Fenyődísz. Ez varrva van, de kartonból is elkészíthető:
Van még pár, később még töltök fel egy adagot! Jó alkotást, ha megcsináljátok őket, akkor remélem megmutatjátok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése