2010. december 26., vasárnap

Sütik

Lehet, hogy már mindenkinek herótja van a karácsonyi süteményektől, de azért én ezeket most megmutatom! Isteni, egytől egyik :) A tanulás és a varrás miatt kevés időm volt karácsony előtt sütni, hiányérzetem is volt, így ma nekiestem a sütőnek.


A gyümölcskalácsban fehér és fekete csoki, mandula és mazsola van, a bejglik (anyósomtól származnak), ők sorrendben gesztenyés, mákos és diós, a harmadik képen pedig batyuk vannak, nevezetesen sonkás-hagymás-sajtos batyuk, de ez a tányér, amit a képen láttok, itt áll mellettem, és jelentem, csont üres! Sima leveles tésztába csavartam, a tetejét szezámmaggal szórtam. Egyszerű és finom, ez a kedvenc kombinációm :) A többiből még akad, bár nem tudom, meddig!!!

Januártól pedig: fogyókúrára fel!!!

3 megjegyzés:

  1. Sütiből sose elég! Nálunk már javarészt elfogyott, de holnap sütök még egy adagot, mert karácsonykor legalizálva van! :))))

    VálaszTörlés
  2. En nem undorodok meg a sutiktol,mert nalunk aziden sajnos nem volt kalacs,helyete almas teszta,zserbo(magyarosan leirva) es metres teszta volt.s hianyoltam a toltot tojast is.Na de hatha szilveszterre csinalunk.

    VálaszTörlés
  3. Én nem vagyok édesszájú, de azért a karácsonyhoz kellenek a finom sütik :) Nem ragaszkodom a 73 féléhez, de azért, na...
    Az én szívem csücske idén ez a sonkás batyu volt. Szerintem nem utoljára ettünk ilyet!!!

    VálaszTörlés