2011. február 22., kedd

30 -

- éves lettem. Megkíméllek benneteket attól, hogy feltegyek minden eddigi február 22-ről egy képet. Igazából a legszebb ajándékomat akarom megmutatni.
Korábban már írtam Sarah Gibbről, ő illusztrálta ezt a könyvet is, és ez is csodaszép! Mennyivel szebben rajzol ez a lány, mint a Walt Disney-s srácok... imádom. Imádom, hogy hol tarka, hol fekete-fehér, de a lényeg olyankor is ki van emelve, imádom, hogy olyan finom és kislányos mégsem giccses.




Ez pedig nem a könyvből van, csak rákerestem a képeire, és ezen olyan jót mulattam:


A lányok ma este más mesét választottak (mostanában Panka és Csiribí, a kis erdei tündérgyerekek kalandjait olvassuk Berg Judittól, amiben szintén gyönyörű képek vannak, Pásztohy Pankától. ) De Boró azt mondta:
- Anya, ma ne. De ne veszítsd el a reményt... majd talán holnap...
Imádom a dumáját!!!!

4 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot!:-))) Üdv a három X-esek között!:-))) (Ugye milyen jó - ez is?!;-))

    VálaszTörlés
  2. Hát, lemaradtam. De utólag is Isten éltessen! És nem együtt ünnepeltük... :)

    VálaszTörlés
  3. TriplaX, jó kor!
    Kicsit megkésve, boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés