2011. október 4., kedd

Boróka ismét

 Boróka tanító nénije felhívott a minap, és megkérdezte, megengedem-e, hogy elküldje hetente 2 órában rajz szakkörre aztán később esetleg rajzversenyre. Hát hogy a csudába ne engedném? Itt van néhány újabb remekmű :)


Az első egy lovagi torna. Kiszínezni már aztán nem volt sajnos kedve, így egy kicsit összecsapta.

Ez a korcsolyázó lány viszont nagyon jó lett szerintem. Háttérben játszótér, mi más :)

Ezeknek az autóknak nem a művészi értéke a lényeg, elég kezdetlegesek. Ebben az az érdekes, hogy Boróka egyszer csak kijelentette, hogy autót még nem tud jól rajzolni, azt is meg KELL tanulnia, így keresett autós képeket amiket aztán megpróbált lerajzolni. Addig-addig, míg már egész jól nem sikerültek.


Biztosan vannak ügyesebb meg türelmesebben rajzoló gyerekek, de én azért mégis el vagyok ragadtatva. Igen, elfogult vagyok, de hát ez a dolgom, nem???

1 megjegyzés:

  1. Elképesztően jók a rajzai. ELfogulatlanság nélkül is. A múltkor is akartam írni.
    Te nem csinálsz semmit? :)

    VálaszTörlés