2011. november 13., vasárnap

Beszerzésre váró könyvek

Kezdődik az őrület - névnap, Mikulás, Karácsony, születésnapok garmadával.
Természetesen ez azt jelenti, hogy kiélhetem a könyvvásárlási hajlamaimat is!!!
Van is várólistánk, íme néhány ezek közül:

Bálint Ágnes, Labdarózsa
Ő írta az egyik legkedvencebb mesekönyvünket, a Tündér a vonatont.

Czigány Zoltán: Csoda és Kósza
Sokan dicsérték már a könyv humorát, és nálunk amúgy is nagy kedvenc a ló, humoruk is van a csajoknak, úgyhogy szerintem be fog jönni!



Berg Judit : Rumini
Szintén sokak által emlegetett könyv, nem is tudom, miért maradt ki idáig... ideje pótolni!!!




Václáv Ctvrtek: Moha és Páfrány
A neten akadtam rá egy-két fejezetére, és nagyon megtetszett. Igazi, gyerekeknek való kedves történetek.




Leszkai András: Moha bácsi meséi
Ez egy tizenvalahány részből álló sorozat, úgyhogy ha bejön, egy ideig lesz mit olvasnunk, az biztos...




Szijj Ferenc: Zöldség Anna és a beszélő póniló
Ezzel a könyvvel már többször is barátkoztam a könyvesboltban, ezidáig mindig alul maradt a küzdelemben és valaki más került a kosárba, de ezen hamarosan változtatunk. Szintén humoros könyv, szintén lóval... kötelező!



Lázár Ervin eddig nem olvasott könyvei: Bab Berci, valamint A manógyár
Szerintem ez nem is igényel magyarázatot :)



Sajnos kizárt, hogy az összeset beszerezzem, de igyekezni fogok... és ha a rokonság kérdezi, mit vegyen, legalább nem kell azt válaszolnom, hogy hát..... öööööööö...

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hasonló az ízlésünk (már ami a gyerekkönyveket illeti :-)
    Szíjj Ferenc nagylányom osztálytársának apukája, természetes, hogy elolvastuk legújabb könyvét. Ne várj klasszikus mesét, szerintem semmihez se hasonlítható de ha nagyon akarom akkor olyan Alice csodaországos. Szerintem 7 évesnél fiatalabbnak nehéz olvasmány.
    Moha és Páfrány no meg Lázás Ervin kevésbé felkapott könyveit én is beteszem a kosárba legközelebb.

    Jó, hogy írtad kedvenc Bálint Ágnes könyvedről. Könyvtárból most kölcsönöztük ki, ez lesz a következő esti mesés felolvasós könyvünk. A Labdarózsáról szégyen enem szégyen még csak nem is hallottam. Pótolom.

    Köszi a sok ötletet, nagyon szeretek így ünnepek előtt más kedvenc könyvlistájáról olvasni.

    Ági

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha bejön a Bálint Ágnes könyv, olvassátok el az Egér naplóját is :)
    Szijj ferencet akkor meggondolom, lehet picit várunk vele, Zselyke akkor még kicsi hozzá. De majd belenő :)
    Köszi, hogy benéztél :)

    VálaszTörlés
  3. Nekünk a Labdarózsa lámpája van meg, gyerekkoromból, nagyon szerettem, a gyerekeknek is tetszett. És a Manógyárat most olvastuk végig, eddig elbújt a polcon, nagyon nagyon tetszett nekik, bár az utolsó mesék inkább a Berzsián és Didekit idézték komolyságban... Gondolkoztam is rajta, hogy lehet, hogy érettek rá? :)

    VálaszTörlés