2012. május 26., szombat

Varrtam

 Valóban varrtam tegnap. Meg is próbáltam megmutatni, de lehalt a gépem posztolás közben és nem volt kedvem elölről kezdeni...
Szóval ezek a megkésett húsvéti nyulak készültek. Jóval tovább tartott az elkészítésük, mint hittem, viszont nagyobbak is lettek. Viszonylag keveset kellett visszabontanom, bár az elsőre ráfért volna, a szabásminta gyermekbetegségei miatt, amiket a másodiknál már orvosoltam. Nem baj, Zselyke így is boldog volt, hogy az övé lett az első. Nagyon örültek mindketten, az alsó képeken látni, milyen jó dolguk van azóta is a nyuszóknak. Egész nap ezeket hurcolták, és be akarják vinni megmutatni az osztálytársaknak/csoporttársaknak, milyen ügyes anyukájuk van :) it ondhatnék, érdemes ezeknek a csajoknak varrni!!!




2 megjegyzés:

  1. szia!!annyira aranyos ez a nyuszi!!remélem majd megismerhetlek a szülinapos játék alkalmával!üdv.Judit

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi, nagyön örülök, hogy tetszik. A Praktika húsvéti számában volt a szabásminta.
    Én is remélem, lassan lesz csoportokra osztás, meglátjuk :)

    VálaszTörlés