2012. május 18., péntek

Virágtündér anyák napjára

Boró anyák napja előtt előállt az ötlettel, készítsünk olyan rét fölött repülő tündért, tudom, amit valahol látott képen, de már nem emlékszik, hol. Hm... Nem tudtam. Aztán elmagyarázta, kb hogy gondolja - tudod olyan hogy amikor kinyitod akkor a tündér kirepül a képből, egy papírcsík végére van ragasztva - akkor nekem is elkezdett derengeni a dolog. a "Tündérek és tündérholmik nagy könyve" című nélkülözhetetlen szakirodalomban meg is találtuk, el is készítettük, 2 példányban.
Egyet készített Boró, ami azóta már nagyi asztalán repül. Egyet pedig Zselyke és én koprodukcióban, ő tervezett, papírt választott, és vágtam, ő ragasztott, csillámozott, lelkesedett. Ez lett az eredmény, mint kiderült, nekem csináltuk anyák napjára :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése