2012. augusztus 16., csütörtök

Társasjátékot készítettünk!

Méghozzá egész játszhatót.
Ismeritek a Filly pónikat? Nem?? Szerencsés emberek vagytok... Mi ismerjük, túlságosan is. 6 centis, a szivárvány minden színében pompázó, gyűjtsd össze mind típusú lovak ezek, és a lányok meg is próbálnak ennek megfelelni, megpróbálják összegyűjteni mindet, ami persze lehetetlen, mert mindig új szériát adnak ki. Először hercegnők voltak, később unikornisok, majd pegazusok, aztán az elfek után most a sellőknél tartunk.
Na a rövid betekintés után a Filly pónik világába, következzék az atrakció, a mi saját Filly pónis társasjátékunk.

 

Az ötlet, hogy társasjátékot készítsünk, Boró agyából pattant ki. A kivitelezés és a játékszabályok kitalálása viszont nagyrészt rám hárult, bár az izgatott csivitelés, tenyérdörzsölés és ujjongás eléggé fellelkesített engem is, így ez viszonylag nagy segítségnek bizonyult.

Szóval akkor a játék. Így néz ki "meccs" közben:


A játék célja: Minél több gombóc fagyit vagy jégkrémet összegyűjteni. (A kismillió hatszázezer darab lelaminált fagylalt kivagdosása volt a legnehezebb feladat, 2 estét töltöttem el vele...)


A fagyigyűjtés módja: szerencsekártyák.  (Na ezeknek a megfogalmazása se volt semmi, jó sokat agyaltam, mire nagyjából értelmesek lettek, és elég sok.) Egyszerű a képlet, ha pónis kockára lépsz, húzol egy kártyát, ami vagy nyer, vagy nem. Időnként ellenfeleidet juttatja meglepi fagyihoz, vagy tőlük orozhatsz el egy-egy darabot.


Kívülről:  A címről elég nehezen sikerült megegyeznünk, vicces volt, ahogy ezen vitatkoztunk, érveltünk.


Bábunak bármilyen mütyür megteszi, dobókocka pedig minden háztartásban akad. Nekünk volt egy, amin csak 1-2-3 pötty van, azzal még izgalmasabb a játék, többször léptünk szerencsemezőre.


Igazából semmi extra, de a lányok azóta csak ezt akarják játszani. Ha valaki igényt tart rá, szívesen elküldöm az összegyűjtött anyagokat. Fiús család esetében nyilván  a képek lecserélésére lesz szükség, esetleg szuperhősökre, de kép dögivel van a neten, az a legkevesebb.
Szóval, ha szeretnéd játszani az "Utazás a Filly pónik csodálatos birodalmában" című díjnyertesnek ígérkező társasjátékot, hagyd itt az e-mail címed, szívesen rendelkezésedre bocsátom!

11 megjegyzés:

  1. Szia!Hozzákezdek másodjára is a komplimentemhez- avagy kommentemhez:-)))...mert elszállt.:-((

    Szóval: Nagyon tetszik, hogy SK. készítitek a játékot. Én anno az iskolákban, ahol oktatgattam a kicsiket-nagyokat a német nyelv rejtelmeire...sk. készítettem a nyelvtan gyakorlására a játékokat. Sajna többnyire angolos játékok vannak. Igy megoldottam.
    Viszont a TI játékotok megtetszett, mert középső lánykám mostanában nagyon szeret "szabályos" játékokat játszani és ha mi készítenénk el, akkor biztosan nagyobb élmény lenne neki is.:-))) Ezért szívesen venném, ha elküldenéd nekem az alapjait a játéknak. Előre is köszönöm neked és további jó játékot és kellemes alkotást kivánok nektek:

    Szeretettel:

    Csilla

    Emilke: batorba37@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretném, a lányom most ismerkedett meg ezekkel a pónikkal, egy kolléganőmnél. :) Köszönöm ha elküldöd:
    Mayna30@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia, ez egy szuper ötlet!Ha még lehetséges lenne, kérlek küldd el az anyagokat, hogy az én és lánykáim is elkészíthessük a saját pónis társasunkat: svhv@freemail.hu
    Köszi előre is, Viki

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én éppen most keresek ötleteket a saját készítésű társasjátékomhoz, mert a kicsi lányomnak a szülinapján a meghívott vendégeknek "élő társast" készítek. ( ők lesznek a bábuk :-) ).
    Ez a legeslegjobb ötlet, amivel találkoztam! Nagyon köszönöm az ötletet! Ha még lehetséges, elküldenéd nekem is az anyagot? : koteles.ildiko@gmail.com.
    Köszönöm szépen!
    Szép napot: Köteles Ildi

    VálaszTörlés
  5. Szia!Ez egy nagyon jól sikerült játék és biztosan nagyon sok munkád volt vele és kedves tőled, hogy mégis megosztod mindenkivel.
    Szeretném én is elkérni és egy kis átalakítással, biztos nagyon tetszene a kisfiamnak,hiszen most kezdtünk társasozni és az egész család élvezi.Egy ilyen azt hiszem feldobná az esti családi játékot így karácsony előtt.
    Előre is köszönöm szépen!
    Üdvözlettel: Anita
    zsikla.anita@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Megtennéd, hogy nekem is elküldöd a viktoriatoth78@gmail.com email címre? Nagyon szupi kis játékot találtatok ki, nagyon várjuk.
    Köszönöm szépen.
    Viki

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Gratulálok nagyon szép a társas.
    Nekem is elküldenéd?
    köszönöm szépen
    effa25@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Kérlek küld el nekem is,szuper! titkok26@citromail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én csak most fedeztem fel az oldalt. Remélem még nem késõ elkérni a pónis társasjátékot. kismadar02@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Nagyon szuper.ötletes vagy! Én is elkérhetnem a társasjáték leírását? Előre is köszönöm szépen! bea0513@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nagyon szuper.ötletes vagy! Én is elkérhetnem a társasjáték leírását? Előre is köszönöm szépen! bea0513@gmail.com

    VálaszTörlés