2012. október 11., csütörtök

Vera

Kicsit el voltam havazva, nem is jutott annyi időm a készülődésre, mint szerettem volna. De úgy döntöttem, akkor sem kések a csomaggal.
Kicsit eltértem a megszokott "területemtől", ezúttal decoupage-oltam. Régebben sokat ügyködtem szalvétákkal, de pont a blogom elindítása óta nem igazán. Most újra kedvet kaptam hozzá :)
Mivel az idő szorított, a dobozkát a suliban készítettem, míg a gyerekek házi feladatot írtak. Tetszett nekik a dolog, időnként odasomfordáltak mi a csudát ügyködöm ott a tanári asztal mögött összevont szemöldökkel. Megkérdezték, kié lesz, majd mindenki leadta a maga megrendelését.
A fiókokat megtömtem mindenfélével. Tettem beléjük a kedvenc anyagaimból, amiből majd a gyerekeknek készülhet valami szépség. Egy kis édesség és tea is került a ládikóba. Ezen kívül, bár tuti fix, hogy van már tűpárnája, mégsem bírtam elengedni a csomagot egy apró varromány nélkül. A méretre is ügyelnem kellett, előre elhatároztam ugyanis, hogy minden egyéb dolgot a fiókokban fogok elrejteni. Így varrtam egy virágos tűpárnát. (A másik ötletem egy kulcstartó volt.) Még a képeslapot is olyan apróra csináltam, hogy beférjen... csak fényképezni felejtettem el.
Apró fa gombok kaptak még helyet. Remélem sikerült velük örömet szereznem, és innen is, még egyszer BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!!!




(No igen, a kép megint vacak... sebaj, majd megint lenyúlom, amit az ünnepelt készít :b)

2 megjegyzés:

  1. Szio!

    Nagyon klassz kis ajándék! Az anyag meg csudijó!!:-))) Én is anyagot rejtettem a csomagomba....de nem ilyen szuperet mint te.:-))

    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!!! Ezeket az anyagokat tényleg nagyon szeretem :) De láttam a te csomagodat, az is szuper.

    VálaszTörlés