2013. május 6., hétfő

Batorba szülinapja

Végre megmutathatom, hiszen már nem meglepi, kibontotta az ajándékokat. Ja, és feltette a képeket a blogjára, én ugyanis elfelejtettem fotózni... ennyire tyúkeszű vagyok. Szóval a képeket tőle kölcsönöztem, íme:
Ez így a teljes csomag, virágos szalvéták, csoki, tea, levendulás gyertya és egy filcből készült tűtartó könyvecske.
 Az egészet kézzel varrtam, bár gondolom ez meglátszik a girbe-gurba kéziöltéses soraimon...
 Az első oldalon varrógéptűk vannak, a kis zsebben gombok, patentok, mellette színesfejű gombostűk.
 A második oldalon varrótűk, biztosítótűk, a két lila zsebben jelölőkréta és tűbefűző, a rózsaszín zsebbe épp beleillik egy kisolló.
Remélem sikerült vele örömet szereznem. Elgondolkoztam rajta, hogy magamnak is készítek egyet, de az ilyesmi mindig terv marad. Valahogy magamra sosem szánok 3 estét.
Hamarosan mutatom a következő szülinapos csomagot, amint a címzett felbontotta a csomagot.
Jövő héttől pedig itthonülős kismama leszek, terveim szerint elárasztalak benneteket az alkotásaimmal! Mondom, terveim szerint... de mint tudjuk, ember tervez... szóval majd meglátjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése