2013. augusztus 17., szombat

Era-krea szülinapi ajándékai

Utolsó előtti ünnepeltünk Era-krea volt, még júliusban... csak kicsit lemaradtam. Közben az utolsó szülinapon is túl vagyunk, de még nem jelzett vissza, hogy megkapta a csomagomat, így nem merem feltenni. 
De itt van Erika ajándéka addig is. Annyi támpontom volt: piros, tűpárna, pillangó. Hát ezeket sikerült kihozni a dologból. 
Izgalmak is voltak közben, a neki szánt levelet a postán csomagolás közben elhagytam/elszórtam valahogy, egy értesítővel együtt, miszerint csomagom jött. Szerencsére a csomagot anélkül is megkaptam, levelet rögtönözni viszont nem tudtam ott azonnal, így anélkül ment el az ajándék  :) 

Íme a piros tűpárna, hozzá illó piros ollótartóval:
 És egy decoupage-olt üvegtányér+mécsestartó PILLANGÓKKAL:
Még egyszer, boldog szülinapot, Erika!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése